March 26, 2010

Humara Dil Aapke Paas Hai.... layannnnnnnnnnnn......



alahaiiiiii....sedap nyer citer nih...
Aishwarya & Anil...
sanggup lah dgn en hubby berjaga sampai pukul 12.30 semata2 nak abiskan citer nih.

aku suka la rancangan2 kat Zee mmg sedap2.
so far takla mengecewakan.
ade skali citer tamil tajuk "Shakti" starring Karisma Kapoor dgn Anil jugak..
sampai menangis2...
mmg best. tertunggu2 ni bila la pulak Zee nk ulang.

neway layan la salah satu lagu yg mmg mencengkam kalbu ni tajuknya Humara Dil Aapke Paas Hai

layanzzzzzzz...........

5 comments:

luna_e said...

dah lame dah cite ni...tapi bes, i pon suke tgk kalo tayang dekat zee cenel

Cahaya said...

kita pun suka tgk cite ni..best sgt2... lagu pun syahdu je(wlu xpaham kn..hehe)..kak, klu ada ulang cite kharisma tu inform kita ek..nk tgk..penah tgk sekali je..:-)

Cnidaria said...

luna_e : a ah dah lama..kat zee pon dah byk kali ulang... tp still leh melekat dpn TV kalu ulang kat tv...

Cahaya: insyaAllah...i will roger u ha kalu ada ulangan..u pon roger i tau kalau i terleka... kuikui...

maxcma said...

hehe citer ni ker yang kak ct nak masukkan sgt aritu.. hehehe

Cnidaria said...

huhuhuhu....yela miza....
neway tq ye atas tunjuk ajar :-)

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014