December 04, 2013

lapaq nasi beriyani claypot aih !

we simply love Penang. very much. tak tau lah kenapa. tapi kami mmg suka Penang.
pulak2 nya lepas terjebak dalam percintaan beriyani claypot. aduii....


my lovely mr driver. tq sbb selalu melayan karenah isteri mu ini. tq abang . love u so much. 

ha tuu dia... nampak dah laut...... 

apppa lagi.... kita pederaih nasik dulu la... elok2 sampai masa tu jam 12 tgh hari..... ngam2 choii.....


of kos lah for 2....



sapa2 yang guna GPS utk cari restoran Kapitan ni...boleh search 
"Masjid Kapitan Keling" ataupun "Lebuh Ah Quee" ...  aku guna Google map jer. very helpful. 
dah kenyang...mata pon dah layu.... kami pi singgah Batu Feringgi dulu... relek2....
 amik angin.. buang angin..oooops!... hehe......

cuaca pulak mmg cantik haritu...dgn angin sepoi2 bahasa.... alhamdulillah..
syukur pd Mu Ya Allah... kerana memberi kami rezeki untuk menikmati semua ini.....
Engkau peliharalah keamanan di bumi kami yang indah ini Ya Allah...


umpama 50 first date. eh 50 ke? ker dah lebih ? 

3 comments:

MamaDaniel said...

nampak sedap beriyani tu.. kat mana ek? nak gi terjah Penang esok lusa ni.. hihi..mekaceh.. :D

Cnidaria said...

kalau u guna GPS... search for masjid Kapitan.. nasi beriyani ni kat Restoran Kapitan... opposite dgn masjid Kapitan, restoran ni bukan tepi jalan, terlindung sikit. next to masjid kapitan ni pulak, Nasi Kandaq Beratur, kiranya restoran kapitan dgn nasi kandar beratoq ni dekat2 tau. I dah attach map.

MamaDaniel said...

Okeh.. Restoran Kapitan.. harus kita terjah.. hihi.. mekaceh ek.. susah2 je attachkan map.. hihi..

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014