June 15, 2009

Pulau Mutiara

fuh.....bestnya balik kg...walau sekejap...tp puas rasanya...neway Selamat Pengantin Baru buat sahabat baik ku Najwa & Fairus..semoga kehidupan kalian akan terus diberkati di dunia mahupon akhirat...amin....selesai menghadiri majlis beliau..aku rasa teringin pulak nk g jalan2 umah abang and adik mama kat kulim..yela lagipon en huby pon aku xbawak lagi ke sana....masa on the way tu...alang2 dah kat kulim rasa macam Penang memanggil2 pulak....lagi pon dah lama giler xsampai sana...nk pekena pasemboq Padang Kota....fuhhh........so kami pon terus memecut ke Penang......

Pengantin baru..berseri-seri...pengantin lama. hehe
mama...kat Padang Kota
antara deretan kedai
hemmm....menarik kan?
nyam nyam
pemandangan di Padang Kota baru

Rojak Sotong
Passemboq u olls....!!! slurpppp.......licin
hemm....

mengahala balik..... feri
c ya!!

3 comments:

cik puteri said...

ceh apa barang p penang tak ajak aku...kuikuikuikui..takpa2...aku pun ada misi aku jugak..nanti aku layoq balik haaaaa......baek punya!!!!

Akupuntaktau said...

tgk....xmau singgah muar tau :-"
hehe

Cnidaria said...

kuang kuang kuang....xbaek tau balaih dendam kat orang :-P

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014