June 10, 2009

hokdok ??

semasa balik umah mertua baru2 ni...en huby bawak la jalan2 kat Pekan Machang...ini 1st time lah aku menjejak kaki ke pekan Machang..huhu..xsangka pulak aku nak bertemu jodoh dgn org Klate ni.....dulu2...masa study sikit punye anti ke dgn org klate....tu la org tua2 slalu pesan...jangan terlalu membenci sst kelak ianya akan menjadi sst yg kita suka........hehe...watever....alhamdulillah...aku terima jodoh ku ini seadanya...semoga beliau menjadi jodoh ku dunia dan akhirat ! insyaAllah!

back to the title.....masa jalan2 tu tiba2 mata ku "tertangkap" sesuatu....eh...! hahahaha.......aku rasa nak teguling2 kat situ jugak......huby aku senyum jek tanpa berkata apa2...... let's have a look :

hokdok = hot dog !!!


watever spelling yg dorg guna...customer tetap ramai kat gerai akak tu...tp sayang nya aku xsempat nak rasa hokdok machang tu...maybe next time?




No comments:

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014