January 19, 2010

ending Cinta Balqis ? arghhh...

huhu..finally abes jugak episod duka lara si balqis nih..
tp ending yang sangat xpuas hati....yg sgt x best..
mmg la...hidup kita ni mana boleh yg indah2 saja...
dan cinta pon xsemestinya bersatu...
tp dah alang2 wat story tu....wat la ending yang best...
huhu..xpuas hati..! nape la si balqis dan ezany ni sanggup korbankan
hati dan perasaan dorang demi untuk orang lain?
kononnya,
"Dia mengejar cinta sejati,namun tanpa disedari ia hanya di depan mata "
rasa "ngilu" je nengok ending smlm...!!

eh hello....ini drama je ok?
xyah emo2...
pepon, Nur Kasih jugak best...
kalu Nur Kasih pon ending mcm Cinta Balqis...
ishh mmg la.....






1 comment:

Ad said...

hmmm...cerita ni banyak lah kesengalannya...x best sangat pun....tapi...walaupun x best...aku ttp tgk gak..hahhaha...

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014