March 10, 2020

deko deko tahun 2020

Ya Allah dah bersawang rasanya blog ni.... sejak wujudnya pelbagai jenis socmed sekarang ni.. blog dah hampir-hampir ditinggalkan sepi... tp bagi aku blog tetap ada sentimental value tersendiri yang still menjadi pilihan hati untuk searching dijadikan rujukan atau sebagainya. 

Bagi membuka tirai blog yg dah bersawang ni.. aku nak share deko rumah aku yg terkini...asyik tgk rumah org je mendeko.. kita pon teringin jugak kan... so tahun yg ke-10 ni aku buat major makeover sikit kat rumah aku tu... belanja diri la... penat kot jaga, hias, kemas.... 

Untuk make over kali ni.. aku ubah cat ruang tamu, tukar meja makan, tambah karpet baru, tambah frame gambar dan tukar coffee table.

Bagi cat rumah kali ni aku upah team Cat Rumah Perak Crew, anggaran kos dalam rm1700 bagi sebuah ruang tamu... huhu.. tinggi jugak kan kosnya.. tp dorg ni include servis cuci untuk sebuah rumah... bg aku oklah.. teruk jugak aku tgk dorg buat keja.. mula2 angkat keluar semua perabot.. pastu cat.. pastu cuci 1 rumah.. pastu angkat masuk balik perabot.. renyah jugak.. ok la..  

keadaan rumah hakak sebelum di make over... Ya Ampun... dengan bersepah nya....

udah macam taska... poster merata alam.. itu belum lagi hasil seni anak bujang hakak 😜😜

proses mengeluarkan perabot dah bermula

proses cat pon bermula

camne la hakak bleh pilih kaler ini entah 👀

kaler ni sweet kan... 💖




 




taraaaaaaaaaaaaaaaa...! siap dah... alhamdulillah... cantik di mata akak, suami dan anak2... jadi lah kan ?

happy boy... " Umar suka la rumah ni, cantik mama.." kembang kuncup mama nak... Alhamdulillah...😍

1 comment:

Marsya said...

Numpang promo ya Admin^^
ajoqq^^cc
mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
mari segera bergabung dengan kami.....
di ajopk.com ^_~
segera di add Whatshapp : +855969190856

click for $$$$

Daisypath Anniversary tickers
Designed by UMIESUEstudio 2014