November 26, 2012

featured in Anjung Seri Disember 2012

alhamdulillah.... akhirnya dapat jugak masuk majalah...
walaupon page last skali....
walaupon cuma 1 page...
kuikui..ada mak kesah..??

setahun yang lalu aku hantar gambar ni...
tak sangka lah terpilih jugak walaupon lambat..

boleh jugak dijadikan inspirasi utk pemilik kediaman sederhana mcm rumah kami ni...

everytime beli anjung seri..aku suka belek page yg last skali...
sbb bagi aku level tu je yg sesuai utk aku buat reference....
kadang2 page2 yg depan2 tuh mewah sangat....
tak seswaiii dgn level mak ni...

tak sabar nak tunggu hadiah.
to be honest setahun yg lalu aku join just to get the hadiah mcm gambar yg last skali ni..
set minum petang.. cantikk sangat..
tp awal tahun 2012 nih dorg dah tak declare hadiah apa yang bakal diberi..
mungkin xde penaja dah kot...

takpelah. bagi lah apa2. mak terima jer...! tq..!



alhamdulillah..... :-)



Anjung Seri Disember 2012.. beli tau u olls..!



 cantik kan set ni ?

No comments:

click for $$$$

Daisypath Anniversary tickers
Designed by UMIESUEstudio 2014