October 03, 2012

beraneka jenis teh !


smlm dalam tengah memikir nak minum ape.. baru aku terperasan yang dapor aku ni ada berjenis2 teh..! wallah... camana la sebelum ni aku leh tak teringat yer... gamaknya sebab asyik minum milo & horlick je kot, so tak teringat dah yang lain2... mr. hubby pulak favorite nye nescafe. tapi dia punya nescafe mmg sedap.mmg kawww! kalah la kedai mamak nyer nes. complete dengan buih...

jom kita tgk teh apa yg ado kat dapor aku...

haaaa.... macam-macam ada....! 




 haaa kan?


El Arosa Tea - inilah teh yang paling sedap dalam koleksi aku. Mesir mari.... mmg wangi sgt teh ni. cousin mr.hubby yang bagi sebagai buah tangan dari mesir... nnt nak kirim lagi kat dia..mmg sedap teh ni.

ini teh cameron.... korang pon mesti biasa minum kan? aku suka orange flavor...  


Ahmad Tea - saje aku beli sbb nama mcm abah aku. nk la test rs cmn.. 
skaaali ada cam 'pewangi tandas' da.....itu aku rs lah, org lain tak tau lah kan.hihi


haaa.... yg ni pon best, wangi jer....bau vanilla lah of kos..


2 comments:

Cahaya said...

Java tea pun ada..
klu minum musti terus pandai programing..haha

Cnidaria said...

Yan.. : teh tu mil beli di sarawak. tak tau lah teh apa. dah abis pon. tak igt dah perisa apa.

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014