September 10, 2012

20 Syawal 1433H

Alhamdulillah.... tertunai jugak hasrat aku dan mr huby nak wat jamuan raya pada tahun ni... thanks a lot to mama yang dah bersusah payah masakkan juadah-juadah yang yummy untuk santapan kawan-kawan...thanks a lot mama! antara juadah utk malam tu ialah laksa, nasi lemak, nasi himpit & kuah kacang, ketupat beserta rendang daging & ayam, kek, dan juga spagetti... semoga kawan-kawan yang hadir malam enjoy the food hendaknya...



 tetamu paling awal

 anak burung maktok

 thanks mama 

 sape tu Qaid..??

 owhhh...sayang Along...

 antara tetamu yang hadir ... Asyrani & wife

 sila ye..jangan malu jangan segan :-)




  semua pon nak lepak kat luar je...


 Muiz & wifey yang sedang sarat

Azrie, jiranku Has n her family

 Murni, Wawa dan Fieza

 Mira & family

 tetamu cilik - Qaid & Amani





wahh semangat Fitri & the gang


flat - keletihan


kek karamel tempahan dari kak ina



 spagetti, nasi himpit + kuah kacang

 nasi lemak + telur rebus + sambal ikan masin + ikan pekasam & sambal petai + udang

 ketupat jagung + rendang ayam & daging

 laksa kedah

siap sedia menanti tetamu

walauapapon terima kasih tak terhingga pada kawan-kawan yg sudi hadir bagi memeriahkan majlis..terima kasih jugak pada adik-adik ku yang menolong membasuh pinggan, mengemas rumah dan sebagainya... thanks a lot...!

No comments:

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014