July 10, 2011

Lunch di hari "bersih 2.0"

Bersih sana.....
bersih sini...
haaa bersih lah kome...
aku nak bersihkan rumah aku yang dah sekian lama tak di mop..
nasib jugak ada Bersih tu hari ni...
kalau tak... tak bersih-bersih jugak rumah aku...!
yerla...asyik berderattt (bak kata laki i ore kelantam) je kojenye...!

tapi sebelum buat operasi bersih tu...
aku masak dulu siap-siap...yerla kang lapo...
i terus make jo....

well........ finally menjadi jugak nasi tomato i...
dulu penah buat.. tapi tak jadi...
yerla dulu takut-takut nak bereksperimentasi dengan tomato puree dan sebagainya.
camno nak jadi???

hehe ape pon... enjoy the pic yea...
kalu tny resepi... i cilok je resepi yg byk2 kat tenet tuh....




nasi tomato


ayam masak merah


kari ayam

taraaa... inilah sahaje lunch mak untuk hari ini ye anak2...


No comments:

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014