April 09, 2009

rojak singapore

rojak singapore - pasar malam KUO
berebut-rebut budak-budak nih...
sedap sgt ke rojak singapore ni....
nk kene test lah baru tau kan.
aku pon join la skali utk beli rojak spore.
wah....rupan2nya skali makan pasti nak lagi....
sedap.....kuah memang terasa...
kuah nya lah yg kick sgt tu.
ada fish cake...tempe..telur puyuh...isi ketam..
semuanya digoreng..
ditambah pulak dgn cili hijau dan timun..fuh....
mmg sedap.
tp utk yang berdiet xbape sesuwai la sbb oily..
kalau nak sihat baik makan yong tau fu sbb celur je tak goreng.
rojak spore ni improvise yong tau fu lah sbb bahan2 yong tau fu tu...goreng dan kuahnya plak diganti dgn kuah kacang...

kalu sapa2 nak try bleh datang ke Pasar Malam KUO setiap Rabu 4 pm - 7 pm.

Selamat mencuba! xmenyesal nye lah. :-)

No comments:

click for $$$$

Designed by UMIESUEstudio 2014